www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*
www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*

پیامک جدید عاشقانه بخون!

از حقیقت های تلخ خسته ام …
یک دروغ شیرین بگو
بگو دوستت دارم…

خندیدن، خوب است
قهقهه، عالی است
گریستن، آدم را آرام می کند
اما…
لعنت بر بغض . . .

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

از حقیقت های تلخ خسته ام …
یک دروغ شیرین بگو
بگو دوستت دارم…

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند
" همه چیز " زیر سر من است !!

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

چو کَس با زبان دلم آشنا نیست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر
که از یاد یاران فراموش باشم . . .

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

دیروز تو گذشت ، دیشب تو گذشت ، امروز تو هم گذشت
آیا میان این همه گذشت تو هم می گذری . . . ؟

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

چیزیم نیست خرد و خمیرم فقط همین
کم مانده است بی تو بمیرم فقط همین
از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز
در عمق چشمهای تو گیرم فقط همین . . .

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

توبه کردم که دگر یادی از این دل نکنم / که دگر یادی از این عاشق غافل نکنم
تا که دیدم رخ زیبای ترا تنگ غروب / توبه کردم که دگر توبه مشکل نکنم

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت !

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

در وجودم جاری باش که نبودنت را هیچ چیز و هیچ کس پر نخواهد کرد . . .

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

به سلامتی کسی که بیخیالمونه ، ولی تو خیالمونه !!

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

بگــذار .. توی همیــن یـکـــ جملــه ..
دوبـــاره عاشقِ همـ باشیـــم ! مــن نامَـت را صــدا مــی کـنـــم !...
تـــو بـگـــو جانَــم . . .!

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

این بـــار کــــه آمدی دستانت را روی قلبم بـــگذار
تـــــا بفهمی این دل با دیدن تــو نمی تپد ...میلـرزد

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

بنگر که بزرگترین آرزوی من چه کم حرف است ..... “تو“

* * * * * پیامک عاشقانه بخون * * * * *

دوست داشتن مدلهای مختلف داره ,‎ ‎ازته دل.. دیوونه وار... بینهایت... بدجور... ناجور.....
بیشترازجون...... ولی من همه جوره دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
نفس یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:42

خوب بود

محیا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:51

سرم راروی شانه ات بگذارتاهمه بدانند"همه چیز"زیرسرمن است...ازاین یکی خیـــــــــــــــــــــلی خوشم اومد...ممنون

بازم برامون بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد