www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*
www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*

راز دوست داشتن و مهربونی

راز دوست داشتن 

دوست داشتن پیوندی خود آگاه از روی بصیرت ،روشن و زلال  

وقتی که قراره راز دوست داشتن رو بنویسی........  

بهترین کلمات دنیا رو کمترین معنا می بینی واسه ی توصیف   

 محبت و دوست داشتن.  

ساده ترین کلام برای ابراز دوست داشتن: 

ادامه مطلب ...

ایا تو خوشبختی!

آیا تو خوشبختی؟ 

آیا سقفی بالای سرت هست؟ 

نانی برای خوردن  

لباسی برای پوشیدن 

و ساعتی برای خوابیدن داری؟ آری 

نامی برای خوانده شدن 

کتابی برای آموختن 

و دانشی برای یاد دادن داری؟ آری 

بدنی سالم برای برداشتن سبد یک پیرزن. 

سقفی برای شاد کردن یک کودک 

دهانی برای خندیدن و خنداندن داری؟ آری 

لحظه‌ای برای حس کردن 

قلبی برای دوست داشتن 

و خدایی برای پرستیدن داری؟ آری 

 

پس خوشبختی بسیار خوشبخت.

جملات عاشقانه

اگه کسی دلت رو شکوند، بازم دوسش داشته باش ولی هیچوقت دل کسی رو نشکون که دوستت داره. پس یادت باشه دل منو نشکونی چون دوستت دارم 

 ----------------------------------------------------------------------------  

دیروز تو کلاس ریاضی داشتم به تو فکر می کردم، اما هر چی فکر کردم نتونستم حساب کنم که چقد دوستت دارم 

 ---------------------------------------------------------------------------- 

 چطور می تونی به بارون بگی نباره وقتی که ابرها هستند. چطور می توی به برگ بگی نریزه وقتی که باد هست. چطور می تونی به من بگی عاشق نشم وقتی که تو هستی.  

-----------------------------------------------------------------------------

اگه بقیه رو میخوای برو ادامه مطالب

ادامه مطلب ...