www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*
www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*

عاشقانه 3 ////love 3

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com


 

نباید یک مو از سرت کم بشه.

حق نداری اخم کنی!همیشه باید بخندی!

اجازه ناراحت شدن نداری!

باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی؟

حق مریض شدن نداری فهمیدی؟

چون من دوستت دارم...

نباید یک مو از سرت کم بشه.

حق نداری اخم کنی!همیشه باید بخندی!

اجازه ناراحت شدن نداری!

باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی؟

حق مریض شدن نداری فهمیدی؟

چون من دوستت دارم...

 

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم...

 

برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند ، نازنین... !

چشمانت را قرض می دهی... ؟

 

دوستت دارم عزیزم خیلی زیاد ،

 خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم

 اون زود تو را از یاد می بره و به کس دیگری عشق می ورزد ،

 ولی من به تو اطمینان دارم ، پس دوستت دارم.

 

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم. .

 

صبح که چشماتو باز می کنی، بدون دیشب یه نفر به شوق دیدن تو چشماشو بسته.

 

بگذار خیال کنم دوستم داری و از این خیال شب ها تا سپیدی صبح با ستاره ها باشم.

 

زیاد فکر نکن، امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده!

 

اگر بدانم اشکهایم گل زندگیت را آب میدهد همیشه گریه میکنم تا تو زندگی کنی.

 

تو بشو یاس قشنگ لحظه های بیقرارم من میشم زلال بارون تا کنار تو بمانم.

  

هستی به دلم ، به دل که نه ، در “جانی”

در جان منی و در “دلم” می مانی . . .

 

شعر که میخوانم ، چشمانت را نبند

تو که میدانی ، حافظه ی خوبی ندارم . . . !

 

فردا بیا دادگاه تکلیفمون معلوم بشه

تیر مرامت خورده به قلبم !

رضایت هم بی رضایت!

 

هرچند نمیدانم خواب هایت را با که شریک میشوی

اما هنوز شریک تمام بیخوابی های من تویی . . .

 

داستان زندگی من قصه ایست که متن آن وجود توست و پایانش نبود تو

آن روز که به دنیا آمدی، یک نفر بودی برای یک دنیا، ولی حالا یک دنیا هستی مال من

 

 

بگذار خیال کنم دوستم داری و از این خیال شبها تا سپیدی روز با ستاره ها باشم

 

باغبون برای داشتن یه گل سرخ، نوکری هزار تا خارو میکنه! باغبونتم گلم

 

من یه ماهی کوچولو هستم که تو قلب شیشه ای تو زندگی میکنم.

میدونی اگه قلبت بشکنه من میمیرم؟؟؟

 

دوست داشتن تو اگر گناه است . ُُُ من در قعر جهنمم ...20 رو ضربدر 777 کن دو باره در 13ضرب کن.

هر چی در اومد تو همونی...

  

چشم تو پر از نیازه


من نیازم یه نگاهه


تو منو ببخش عزیزم


آخه چشمام بی گناهه


کاش میشد بریم یه جایی


که فقط تو باشیو من


من بمیرم توی چشمات


تا چشات محتاج من شن

یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره


کفشتم رفیق

سکوت بهترین تفسیر دوست داشتن است.

عزیزم به سکوتم اطمینان کن.

آرزو میکنم هیچ راه فراری نداشته باشی وقتی غرق در خوشبختی هستی!!

خانه ی رویاهایم کلبه ایست کوچک در دشت شقایق که تو را کم دارد.

من در انتظار بهترین پیام نیستم.

من در انتظار پیامی از بهترینم و تو بهترینی.

تو تنها مهربان هستی که قلبی آشنا داری

دلی با وسعت دریا به رنگ آسمان داری

نبودنت یا ندیدنت هرگز بهانه ای نمیشه برای از یاد بردنت

طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت

بغل بغل گل مریم پیشکش قلب ماهت

سلام یه زحمت واست داشتم.

بی زحمت از جلو آینه که رد شدی

 به جای من اونی که تو آینه میبینی را ببوس.

از شروع نفس های حضرت آدم

تا آخرین نفسهای آخرین آدم

دوستت دارم.

گردش سال فقط یک شب یلدا دارد

من بدون تو هزاران شب یلدا دارم.

گلها امضای خدا در زمین هستند

و تو زیباترین امضای خدا!

مهربانی را از معرفت تو آموختم

پس مهربان ماندم که معرفت تو را از دست ندهم.

خدا یه دل بهت بده اونقدر بزرگ

که پر بهانه ترین بهانه دنیا غمگینش نکنه

واسه دشت وسیع مهربونیات مترسک میشم

تا هرگز کلاغ های غم دور و برت پیدا نشن!

تولدت مبارک هان؟

ببخشید پیوندتان

نه یعنی برد غرور آفرین

نه چیزه ماه مبارک رمضان

نه اصلا ولش کن

دوستت دارم.

منو تو همچون فرشتگانی با یک بال هستیم

تنها زمانی قادر به پرواز خواهیم بود که در آغوش هم باشیم...

فرستنده: دوست

مدرک: رفاقت

دلیل: دوست داشتن

هدف: یاد کردن

گیرنده: یه گل

(نامه به عشق)

فرستنده: دیوونه ی تو

گیرنده: عشق من

آدرس: سینه ی پاکت

مقصد: قلب مهربونت

موضوع: عشق بی ریا

حرف دل: دوستت دارم

من یه ماهی کوچولو هستم که تو قلب شیشه ای تو زندگی میکنم.

میدونی اگه قلبت بشکنه من میمیرم؟؟

یه کاسه شراب باشد میان من و تو

تو از لب کاسه بنوشی من از لب تو

زندگی را اشکی بیش نمیدانم پس بگذار با اشک چشمام بنویسم

دوستت دارم.

زهمه دست کشیدم که تو باشی همه ام

با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد.

اگر آسمان شبی بی ستاره شد

مرا خیالی نیست چون تویی تک ستاره من


با تشکر از بلاگ مجنون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد