www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*
www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*

عاشقانه 2 ////love 2

اس ام اس عاشقانه                             

آنقدر برای تو بوده ام که دیگر من برایم غریبه است

اینگونه است که وقتی میروی می میرم چون نه تو را دارم و نه خودم را…

•  


رفت بدون گفتن خدانگهدار

شاید میدانست بدون او حتی نمیخواهم خدا نگهدارم باشد !

سخت است از شدت بغض گلو درد بگیری

و همه بگویند لباس گرم بپوش !

گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشتن تو

بی هیچ امیدی برای داشتنت !

چه کسی باور کرد ؟

جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد !

یادم رفته بچه که بودم آرزوهام چی بوده

ولی از این مطمئنم که چیزی که الان هستم

آرزوی بچگیام نبوده و نیست !

زمستان نیست

دلتنگی توست که می لرزاند چهارستون دلم را…

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز می کنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم

زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

احتیاجی به تسبیح نیست

دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم

منتظر عاشقانه 3 ////love3 

باشید

برگرفته bisms


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد