www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*
www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*

بهترین بهانه

من چه ساده از برابرت گذشته ام

تو همیشه ناب بوده ای

تو برای روح تشنه ام

بهترین جواب بوده ای

تو به شعرهای قلب من

شور و حال تازه داده ای

با قنوت عشق خود به من

رویشی دوباره داده ای

من همیشه در برابرت

کوچک و حقیر بوده ام

تو رها ز دام ها و من

از ازل اسیر بوده ام

تو بهار روشنی و نور

من خزان بی جوانه ام

دست های من به سوی توست

ای تو بهترین بهانه ام!

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:36 http://tendollarclicks.blogsky.com

سلام

´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
وب جالبی داری اگه دوست داشتی منم با نام
••??••??تبیلغات موثر و درامد??••??••
لینک کن و بگو شما رو
با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....
اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم بای.

منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد