www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*
www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*

یه حرف عاشقونه

تنها برای چشمان تو می نویسم که نگاهت تکراری از آسمان است… تو همانی هستی که بهار را برایم به ارمغان آوردی و من همانی هستم که به عشقت وفادار مانده ام و روزهای بی تو را در دفتر دلم شمارش کردم.

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آن که بر لب آرم در دل خواهم گفت بی هیچ سخنی گوش خواهم داد بی هیچ اندوهی در آغوشت خواهم گریست بی آن که حس کنی در تو آب خواهم شد بی هیچ گرمایی کنار آشیانه ی تو آشیانه می کنم و فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم می پرسند : به خاطر چه زنده ای؟ و من برای زندگی تو را بهانه می کنم. 

                               

نظرات 1 + ارسال نظر
یک پیشنهاد برای تو شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:26

آنکه با زندگی می سازد زندگی را می بازد
با زندگیت نساز زندگیت را بساز

سرمایه گذاری در کمپانی راه آسمان

حرفت که عاشقونه بود ولی خودت نشون میدی که بیشتر اقتصادی هستی و اینو بدون عشق و اقتصاد هیچ وقت به هم نمیان. یا ورشکسته اقتصادی میشی یا ورشکسته عشق.
به هر حال از اومدنتون خوشحال شدم.
@@دوباره سر بزنید@@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد