www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*
www.baran07

www.baran07

*عشق*عکس*خاطره*اس ام اس*

تقدیم به بهترینم

غربت دیرینه ام را با تو قسمت میکنم             تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم
رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد              من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم


شوق دیدار تو را قاصد بیراه چه داند ؟
آنقدر شوق تو دارم که خدا می داند



وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنم
نه !!! فقط  بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه



قلبم آسمان می شود ،
به شوق تابیدن ستاره ی وجودت
کاش از میان تمام ستارگان ‌«سهیل » نشوی


هرکسی تو را دوست داره 4 تا مریضی میگیره :

1-
فراموشی

2 ...

3 ...

4 ...

3
تای دیگه را فرموش کردم



خودم عهد بستم بار دیگرکه تورا دیدم،بگویم از تودلگیرم. ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تومیمیرم


عشق واقعی تنهایی را به یگانگی مبدل می سازد . اگر دیگری را دوست میداری ، اگر می خواهی یاریش کنی ، کمک کن تا یگانه شود . نه نباید او را اشباع کنی .تلاش نکن با حضور خود بگونه ای او را کامل کنی . دیگری را کمک کن تا یگانه شود . چنان سیراب از وجود خود که نیازی به حضورتو نباشد




سلام دوستان عزیز

ز شما هم می توانید اس ام اس های عاشقانه خود را برای ما بفرستیدتا با نام شما و  ایمیل شما درج گردد.

با تشکر مدیریت وبلاگ







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد